When you atleast expect it...

its there, right infront of you...

ungefär så känns det. när man bara vill lägga sig ner och gråta, är det då man ska va en "stark" människa och inte göra det? behöver man inte gråta? jag tror det. ibland får man lov. så känns det iallafall när allt går emot en och man känner att minsta lilla fjantiga motgång verkligen hugger i bröstet. då har det kanske blivit överfullt där inne... kanske?

vad vill man med sitt liv egentligen? ska man inte börja planera inför framtiden snart?

inte nog med allt annat.. jag är orolig för min mamma, min allt, min underbara mamma. vad skulle jag göra utan dig?! vill inte ens tänka tanken.

:(

men till nåt helt annat! ingen skola idag heller, är cpförkyld. skulle behöva fixa på rummet men jag har ingen ork. någon som vill göra det åt mig?

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för din komentar! Blir jätte glad :D tråkigt att folk ska vara så avundsjuka bara :) pusss

2010-03-02 @ 08:45:37
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0