your love is my love

Fredag idag! wiiiho!

Skulle egentligen till lomma med louise men vi kom fram till att vi hoppar det. istället drar vi och gör furulund osäkert ikväll.. haha.

Klockan är 13 och vi har redan hunnit vara i lund och köpt skor till louise. :) satt på E.h en stund också innan det var dags att ta tåget. som vanligt hittade jag ingenting men jag får hem och rota i garderoben! lite värre om vi skulle åkt till lomma, skillnad på en fest me 100 pers o en med 10-15 st... :)

Nåt annat kul? nä inget kul, har däremot gått och blivit skitkass i halsen. kanske för att jag envisades med att ha min vårjacka igår när vi var i lund samt cyklade fram och tillbaks till stora harrie. not good. har jätteont i bihålorna och det lär ju bara bli värre nu känns de som :(

Vi hörs sen innan vi sticker! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0