1 Maj

1 Maj idag mina vänner. Har ni varit ute och demonstrerat? Det har inte jag. Men jag såg ett långt tåg här i landskrona innan när vi var ute och körde..

Igår var vi på fest hos en André här i Landskrona. Det var jättetrevligt och jag blev ganska bra på det. Men det kan man ju få bli när man inte intar alkohol allt för ofta. :) Kul hade jag iallafall och det är ju huvudsaken. Det blev mycket dans och det gillar ju jag hihi. Vi slaggade hos Sandra inatt, tror vi gick hemåt vid 1-2..

Ett litet minus igår var att en kille slog mig två gånger i röven när jag stod framåtlutad mot bordet (jag hade ganska kort klänning och notera att han slog ganska hårt) och efter första gången sa jag till honom att det var inte okej att göra så. Andra gången fick jag höra att han "slickade" sig på handen och därefter slapade till mig en gång till. Då var det verkligen inte okej. Fredde blev inte glad men det löste sig efter lite prat.

Vad får killar att tro att det är okej att göra så? Respektlösa äckel de finns. Dem tror det är coolt men egentligen är det bara småpojkstrams att bete sig så. Inte okej.

Nu i förmiddes var vi och krängde pizza och sen åkte fredde iväg och fiskade, så jag är fortfarande kvar här.. han hämtar mig sen när han är färdig och då åker vi nog hem och tränar. (det behövs efter pizzan!!)

Lite bilder!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0