15 maj och...

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Jag har vaknat. Suttit vid datorn. ätit. duschat. varit med fredde en sväng nere i byn och handlat mat. kollat på tv. ätit igen. fått massage. tittat på tv och myst.. Alltså ingenting ansträngande överhuvudtaget. Därav är jag inte trött alls just nu. Fredde snarkar redan dock och jag är mycket uttråkad...

Vad har ni gjort ikväll?

Köpte ljus på ikea för ett tag sen, ville ha tre stycken lite större i fina färger.. hittade ett paket med ett beiget, ett brunt och ett vitt. helnöjd när jag insåg att dem hade speciella lukter också! haha. kanelbullar, creme brulé och kladdkaka. mm! det luktar kanelbullar i hela mitt rum :) (inte som hembakade men ändå)

Okej, jag ska sluta svamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0