Äntligen!

Hej mina vänner!

Måste börja med att berätta att dem ringde från pappas jobb innan idag, jag börjar jobba på måndag. wiho :) trist bara att min enda lediga vecka på hela sommaren kommer jag vara i grekland (okej, inte trist men ni fattar) och inte hemma med mina vänner. Så man får ta helgerna till att njuta av den svenska sommarn! Men så e det ju att bli vuxen.. ska trots allt bli väldigt skönt att komma igång med att göra någonting :)

Idag har jag varit inne i lund och fixat en grej. Därefter åkte jag ut till klostergården och träffade jonot och hans kusin. dem renoverar där hemma så jag hjälpte till att måla.. ska de göras rätt så ska de ju göras av en kvinna.. ;) Efter några timmar tog jag bussen tillbaks till stationen och sen tåget hem igen. Fick dock stå och vänta i 45 minuter på mitt tåg eftersom det kluddade. Brrr! kallt var det.

Mötte mamma hemma hos min moster, hon skulle cykla hem så jag tog oliver och åkte bussen hem. (den enda bussen om dan som går till st harrie, hehe) Han tyckte det var jättespännande att åka buss.. han såg helfacinerad ut. :) Nu e jag iallafall hemma och kom precis på att jag ska till min syster och se på film... well, hur ska man ta sig dit? blir väl på med skorna igen och promenera... suck...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0