Avatar i HD

Godmorgon mina vänner! Sovit gott? Det har jag gjort. Fast jag vaknade tidigt dock.

Gårkvällen spenderade vi hos brorsan och paula med kinamat och Avatar i HD. Victor envisades med att se den igen bara för att det vart full hd. Men den är bra, absolut. Somnade efter halva typ.. Sen vaknade jag vid kvart över ett när filmen var slut och då körde vi hem.

Idag ska fredde iväg till banan och titta på fredde och danne när dem kör cross (hans kommer inte tillbaks från servicen förrän nu i veckan!) och jag åker med pappa till skrylle om en timme och går milen. skönt! sen ikväll blir det nog träning på gymmet. helt okej söndag..

Vi hörs sen! kram på er


Kommentarer
Postat av: Paula

Kvart över 12 sluta filmen :P Plus du har råkat skriva att fredde skulle kolla på fredde o danne :P bara så du vet :p

2010-05-02 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0