Bara för att man ler...

Är man inte alltid glad. Just nu känner jag mig lite så. Jag ler, hälsar trevligt på folk, och om någon frågar "läget?" så säger jag alltid alltid "bra själv också?" Men är det egentligen så? varför är det alltid en reflex att säga att man mår bra? För att inte belasta andra med sina problem kanske... istället går man och bär på dem själv och nötar och nötar tills man blir helt galen...

Aja, strunt samma. Fortfarande lite kass med bloggandet men det är för att någonting har hänt med min dator, kan inte ansluta till internet längre så när jag vill blogga får jag gå och koppla in sladden och sitta i min lillasysters rum...

Jobbar på om dagarna, idag känner jag mig riktigt slut faktiskt. Har sopat och sopat och städat och skyfflat utanför kvarnen hela dan typ.. det tar på krafterna! men det blir till pengar och det är de som räknas ;) Så vad händer idag? Hade planer på att sticka till lödde/landskrona ikväll med fred men jag tror inte jag orkar. Stannar hemma och slänger i några maskiner tvätt och duschar o pysslar om mig själv lite istället.. de behövs!

Och för er information så flyttar vi på tisdag och jag har sååå mycket att göra innan dess. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag..



Stort grattis till sötaste Natha för att hon fick sitt körkort igår :) stolt över dig gumman, de har du verkligen kämpat för. Också lite sena gratulationer till min sandra för att hon fyllde år igår :) Kunde tyvärr inte komma och hälsa på henne då men jag hoppas vi ses snart..



Kommentarer
Postat av: natalie

AW TACK SÅ MYCKE GUMMAN ;D<333

2010-05-28 @ 00:05:21
Postat av: Lina

Håller helt klart med dig på det längst upp i inlägget! Du verkar vara smart emma :-) keep it up!

2010-05-30 @ 16:27:38
URL: http://linarosling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0