Blame it on me!

Hej bloggen!

Förlåt för extremt dålig uppdatering. Förlåt förlåt förlåt. Men jag har jobbat, tränat och sovit i princip. Its fucking hard! De tar på kroppen att göra dessa två grejer alltså. Gå upp tidigt, vara på jobbet i nio timmar och sen direkt iväg till gymmet o träna 1 ½ timme. Själv vill jag typ ramla in genom dörren och lägga mig på golvet och sova. Men det får man inte ;) Då vänder man på dygnet!

Kom hem för en stund sen iallafall, har precis käkat middag. Tänkte slänga mig i duschen snart..
 
Nått nytt som hänt? Inte mycket mer än att jag har börjat jobba som sagt. Är på pappas jobb, lillaharrie valskvarn. (numera "farina") Ska vara där tills i slutet av juni sen får vi se vad som händer. Fick som jag sa för ett tag sen en andra intervju till XXXLutz som är i morgon klockan 17:00 i Malmö men jag är sugen på att avboka faktiskt. Tog mig en funderare över om det verkligen är det jag vill göra... Har anställning på Lillaharrie aug. ut sen får vi se vad som händer. Jag kanske stannar? ;) who knows!

Brorsan och Paula har även fått valpar. Igår faktiskt. 8 stycken små liv. Amstaffs... har inte varit och tittat på dem än men det blir väl i veckan. :)

Hörs snart igen! xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

e dom med på blocket ? hur mkt ska dom ha för dom? kan du inte lägga upp en bild på mamma och pappa så man kan se på ett ungerför hur dom kommer se ut ?

2010-05-25 @ 21:50:46
Postat av: Emma

Nej dem är inte ute på Blocket än.. Men jo visst kan jag fota dem. Vem är du? Tror dem ska ha 6000...

2010-05-26 @ 09:40:16
Postat av: Anonym

va var snäll och fota dom då kanske du får reda på vem jag e ;) 6000 och dom e blandras?

2010-05-26 @ 22:04:54
Postat av: victor

dem e inte blandras o ska 6500 2 hanar 6 tikar

2010-05-27 @ 06:02:07
Postat av: Emma

Dem är inte blandraser, mamma e tigrerad amstaff o pappa e beige färgad. 6500 var det Per valp som victor skrev här ovan..

2010-05-27 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0