En liten fråga..

En fråga jag fick i kommentarsfältet igår.. hur har de gått med din bantning:)?

Svar :
Det har väl gått ganska dåligt, har inte haft motivation till det trots att jag mer än gärna vill ha det. Startade ju ett träningskort på gymmet för ett tag sen och det gick superbra dem första två veckorna. Dock den senaste veckan/två veckorna har jag legat på latsidan. Ska ta tag i det nu i veckan igen hade jag tänkt. Ligger fortfarande på mina stadiga 62 kilo men får hoppas de börjar gå neråt så snart jag återfått min självdiciplin.

Har ständigt bantat genom tonåren så det jag kanske behöver är att släppa efter och inte tänka så mycket på det hela tiden. Man kanske inte kan tro det eftersom jag inte är av den smalaste sorten, men jag är enormt viktfixerad...

Fick också en kommentar där någon skrev "börja ta helkropps outfits". Ska försöka göra det så ofta jag orkar o hinner.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte tjock, och tycker du är fin som du är. annars hade det inte varit emma ju.

2010-05-17 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0