Go'kväll..

Go'kväll readers..

Egentligen har jag ingenting intressant att berätta, kände mest mig tvungen att uppdatera eftersom jag varit så dålig på det den sista tiden. Jag vet ju att ni e en del som e intresserade av att läsa om vad jag gör så de vore ju elakt att inte blogga om det. :)

Kände mig sjukt trött innan, var inte sugen på o göra nånting alls. Var hemma och tog det lungt bara, men vid åtta när fredde och victor kom för att hämta freddes träningskläder så hakade jag också på till gymmet. Sprang i 20 minuter och tränade lite ben. Alltid nått... Efter gymmet ville fredde och victor till landskrona så dem droppade av mig i stora harrie sen åkte dem.

Är heeelt slut, sitter här och väntar på fredde men jag tror nog faktiskt att jag kilar ner och lägger mig själv sen får han smyga in. Sista dagen på jobbeveckan i morron, de ska bli såå skönt. Vad ska ni göra i helgen??

Nä nu kan jag knappt hålla ögonlocken öppna. Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0