Helgen?



Imorgon är det fredag och då är jag bjuden på "Sexparty" hos min Sandra i landskrona. Kommer säkert bli jätteroligt :) haha. Första gången jag är på ett sånt faktiskt. Och för er som inte vet så är det typ som dem där "tupperware" partyna och sminkparty osv. En person kommer dit och demonsterar sexleksaker helt enkelt och sen kan man beställa ur en katalog. Åker nog in till Sandra redan imorgon förmiddag och hjälper henne lite inför kvällen. Natten spenderar jag hos fredde i asmundtorp..

Eftersom det är den omtalade Lundakarnevalen nu i helgen så spenderar jag min lördag där såklart. Fredde ska till hörby och jobba så han följer inte med. Åker nog in där med syrran och lite vänner.. man lär ju stöta på massvis med folk man känner, alla verkar ju skulla dit. :)

Har inte bestämt mig för om det ska intas alkohol för min del ännu, men ifall att...

Så lär jag ju vara ganska seg på Söndag. Då blir det nog mest lungt hemma med en film och bakismat. Om inte vädret är på topp då kanske det blir brännboll? ;)

Såhär kommer min helg iallafall ungefär se ut! Och den ska verkligen njutas av eftersom på måndag börjar jag jobba och sen jobbar jag heltid hela sommaren. Nu ska jag sova. Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0