Helgen

Kan inte säga annat än att jag har haft mycket att göra, därav dålig uppdatering!

Anyway! I fredes var vi hos Bäver på 20-års fest. Vi blev bjudna av hans mamma och nattis som hade planerat en överraskningsfest för honom. Jättegulligt enligt mig, jag vill också få uppleva det någon gång haha. Och som ni säkert förstår så var det som på film typ, vi kom dit och "minglade" lite och sen när han ringde på porttelefonen så ställde vi oss alla i köket och när han kom in var det "vi gratulerar, vi gratulerar..." och en massa kamera blixtar haha. Ni skulle sett hans min! :) Jag hade iallafall en jättetrevlig kväll.

Igår vart vi bjudna på "utflyttningsfest" hos Marie i landskrona, sandra hade också lite krök hemma hos sig så det krockade ju men lucky me så bor dom i landskrona på samma gata så jag smet bort till sandra en stund och sa hej också :) Det var iallafall jättetrevligt hos Marie, träffade lite nya människor och drack alldeles för mycket. Fredde och danne kom och hämtade mig och jonot någon gång vid 3 och då var det verkligen dags att åka hem... hehe :)

Somnade tydligen i bilen på vägen hem och var inte världens trevligaste när fredde försökte få med mig in... haha belive me, när jag är full och trött är jag INTE rolig att handskas med.. jag minns iallafall ingenting av hela proceduren när han väckte mig, så jag får väl skylla på det. ;)

Det var iallafall en trevlig kväll det med och jag fick träffa några av mina vänner som jag inte träffat på ett tag...♥ kommer kanske lite bilder imorron om jag lyckas leta fram några bra.

Natti natti people..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0