If we ever meet again..

Friday night - och den spenderas hos brorsan och paula. Nu minns jag varför jag gjort annat dem senaste gångerna dom spelat poker här. Fan så tråkigt det är... segt, enformigt.. usch nej jag orkar inte. Speciellt inte när jag e såhär trött. Vill bara sova och vakna typ om två veckor... (Då åker vi till rhodos)

Iallafall så är det riktigt skönt att arbetsveckan är slut. Antar att helgerna kommer gå väldans fort nu när man jobbar hela veckorna.. Så man får minsann ta vara på helgerna nu under sommaren med tanke på att man jobbar 7-4 alla dagar. Ja, om vi får nån sommar då alltså...


Idag har jag och fredde varit tillsammans i 1 ½ år. ♥ En månad ifrån att vara mitt längsta förhållande i mitt liv so far. Gud vad tiden bara springer i väg.. Snart dags att flytta hemifrån och bli självförsörjande.. MEN, det jag ville få sagt är att du betyder mycket för mig fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0