In the night

Hej bloggen...

Sitter i Sandras vardagsrum och sneglar på tvn i min ensamhet. Eftersom Johan också sover här idag så får jag ju ge han första sching på sängplatsen såklart.. och konstigt nog så är jag inte trött idag. kanske för att jag sov lite längre i morse? tråkigt är det iallafall att vara pigg när man inte har något sällskap. och ingen rolig på msn eller facechatten heller.. var är NI när jag behöver er? ;)

Var en sväng i lödde innan men där hände inte så mycket så vi stack till landskrona istället. Då åkte fredde hem istället för han skulle vara med jimmy. Mycket folk i landskrona men ingen körde för som vanligt var polisen där. Riktigt kallt och blåsigt var det ute också så vi satt mest i bilen och snackade skit..

Nä, godnatt på er. Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0