Karneval

Äntligen hemma efter en lååång dag i lund. Meningen var väl egentligen inte att jag skulle vara hemma nu, men det blev kallt och jag blev trött på allt så jag och min sis åkte hem och min bästa styvpappa hämtade mig på stationen i kävlinge. Tack ♥

Nu vill jag bara sova, är trött, irriterad, arg, besviken. Typ allt man kan tänka sig.

Trött på falska människor, rollspel och småbarns beteende. Varför är inte alla vuxna människor raka istället? Okej, skitsnack förekommer alltid men har folk i allmänhet ingen stolthet i kroppen längre? Det är ju pinsamt hur folk beteer sig. Så jävla uppenbart.

ÄVEN trött på o se hur vissa bara kastar bort sina fina egenskaper. Men men, jag kan inte annat göra än att titta på och tycka det är tragiskt. Man kan inte välja åt nån annan tyvärr! ibland önskar jag att jag kunde göra det för att hjälpa in på rätt stig igen.

Nä nu ska jag sova.. eller försöka iallafall. Bloggar mer om karnevalen ihelhet i morron när jag är på bättre humör.. natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0