Keep smiling

Det har varit en sjukt lugn helg måste jag säga. I fredes var vi ju hos brorsan och paula, och igår var jag bara hemma eftermiddan och hjälpte till här hemma. Vi får ju nycklarna till nya placet idag, mamma och dem är nere och hämtar dem nu faktiskt. Men vi flyttar inte ut helt förräns på tisdag tror jag.

Igårkväll kom fredde hem vid nio iallafall och då stack vi och hämtade upp victor sen drog vi hem till pontus. Dem satt där och chillkrökade lite. Det var jag, victor, fredde, dannie, ale, ola, pontus och Johan. Efter ett tag gick vi ner till johan och satte oss och lyssnade på lite musik och softade istället. De va kul o träffa johan, de va helt för längesen sist min vän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0