Kvällen

Sitter hemma hos min bigsis ner myst i soffan. Ner myst? Kan man säga så? Äsh, ni fattar vad jag menar.

Var hemma hos min pappa förut, men eftersom fredde och pappa tog upp hela soffan med sina datorer och pratade högljutt poker-snack hela tiden så promenixade jag och Elin hem till henne istället. Meningen var att vi skulle se på film men vi kom aldrig så långt. hehe :) Så nu sitter hon och pratar i telefon och jag kikar runt lite på Nelly.com och topshops hemsida. Åååh! varför har man inte mer pengar?

Imorgon ska jag ta mig in till lund och fixa en sak. Hoppas verkligen på fint väder annars kommer jag varken ha lust eller ork. Vill verkligen ha sommar nu.. :( någon som vet hur vädret ska bli imorgon?

Nä nu får jag nog snart ta och ringa min man. Det är en dag imorgon också..

You did it again....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0