Love ain't no walk in the park.

Strosa runt i underkläder, spela hög musik, sjunga, sminka sig och posa framför speglen. Haha, tjejer ni vet vad jag menar. Idag är en sån förmiddag för mig.. och fyfan vad behövligt det är, nu är humöret på topp. :) Just nu spelas "pink - get the party started (sweet dreams remix)" i mina högtalare..

Igår kväll blev det som sagt träning, och efter det stack vi ner och solade. det var längesen sist och det var himla skönt..

Idag ska jag träna, sen blir det nog en sväng till landskrona och titta på race. Fredde sover nog hemma och jag & sandra kanske har en liten sleepover hos henne. hihi :)

Annars har jag nog inget mer att berätta, i brist på bilder slänger jag upp bilder på freddes nya crosskläder som han blev så nöjd med. Va tycks?

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0