Love you forever

Idag är jag heeelt slut i benen. Efter 1,8 mil i förrgår så gav jag mig på gymmet igen i går. Först en timmes träning och löpband, därefter ett "kettlebell" pass med olika stationer. Så idag känns det både i benen och i magen. Men det är så de ska va antar jag :)

Annars? hur är det med er? ni har ju blivit lite fler ser jag i statistiken... ;)

Jag har inte speciellt mycket att berätta om såhär på morgonkvisten.. Min syster har flyttat nu för er som undrar. Hon sov här i natt men dem håller på att tapetsera och har flyttat alla saker dit nu. :) Nu är det bara vi kvar här ute på vishan, men vi lämnar snart också..

Vi hörs senare!

"From the moment that I saw your face and felt the fire of your sweet embrace
I swear I knew, I'm gonna love you forever"




Sandras mormors fina grav som vi besökte häromdan på hennes födelsedag.. var tvungen att fota den, tyckte dem hade gjort så fint till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0