Morsdag

Ni har väl inte glömt att gratta era mammor på morsdag idag?

Min mamma är verkligen världsbäst. Jag berättar allt för henne.. allt mellan himmel och jord. Jag tycker synd om flickor/pojkar som inte vågar eller kan prata med sina mammor. Det är en otrolig lättnad att prata ut om sina problem med sin mamma.. och min mamma har alltid lösningar på mina problem. Även om jag inte alltid lyssnar så förstår hon att man själv vill upptäcka och lära sig av sina misstag.

Dem flesta döttrar visar alldeles för lite uppskattning mot sina mammor. Jag tycker vi ska ta oss i kragen och tänka efter vad dem egentligen gjort för oss under hela våra liv. Hade de inte varit för dem skulle vi ju inte funnits! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Precis, jag håller helt och hållet med dig =)

2010-05-30 @ 19:40:45
URL: http://linarosling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0