Mys







Så, nu har jag lugnat mig lite. Har ringt och pratat med soc-kärringen, dock inget förändrades. Jag får inga pengar helt enkelt. Får låna ihop till mina räkningar och fickpengarna till resan, ska ju jobba i sommar så får betala tillbaks det då. it sucks..

Igår var jag med Sandra och johan hela dagen. Fredde var med lite under förmiddagen när vi fiskade i en liten å, men sen var han tvungen att köra och jobba. Vi var bland annat i svalöv, dem käkade langos, vi var på sandras jobb och tittade lite, i stan osv.. trevlig dag :) på kvällen kom fredde tillbaka och då fiskade vi horngädda ute i barsebäcks hamn.. mysigt väder!

Idag ska jag träna och sen efter det ska vi på bio med brorsan och paula. Vi ska se "kickass". Har ingen aning om vad det är för film eftersom det inte är jag som har valt, men det återstår o se.. :)

Nu ska jag föna håret, ttyl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0