Shoes







Var på centersyd idag och köpte lite skor. Först åkte jag och pappa dit och shoppade lite åt honom och mig. Jag köpte 3 par skor och han köpte badshorts, soda stream och skor. Han köpte skitsnygga badshorts faktiskt, men han hade ju ett bra smakråd med sig så de va kanske därför.. ;)
´
Var i behov av lite skor, och jag har aldrig skor så länge så för mig funkar det utmärkt att köpa klackskor och liknande på skopunkten eller din sko. Idag blev det skopunkten, ta 3 betala för 2.. prima!
Dock hade dem många skor som var snyggare än den modellen jag valde (dem 2 översta bilderna) men eftersom jag e så smal runt mina anklar? (vrister?) så kasade fötterna bara runt. Men tillslut hittade jag några som satt bra så då fick det bli samma i två olika färger. Det är viktigt att skorna e sköna..

Så nu har jag höga stövlar, höga skor, gladiator sandaler, vita converse och ett par blommiga tygskor. två slipin i svart o vitt.. och ett helt jävla gäng med ballerina! nu klarar jag nog mig i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0