Söndagskväll

Vi börjar där vi slutade eller?

Jag, victor, paula och fredde slog oss ner vid en brygga nere vid ån och grillade och fiskade. Sjukt varmt! det har varit riktigt fint väder idag. Ingen fisk fick vi men som tur var hade vi ju köpt mat så vi slapp svälta... ;)

Efter vi hade grillat var det dags för ett pass på gymmet. (trots att ingen av oss egentligen var speciellt sugna) så det blev en del fjantande. Lätt hänt när man nästan är helt ensamma på ett obemannat gym, haha. Men vi tar igen det imorgon. Undra hur ont jag kommer ha i mina benhinnor denna gången...

Nu ska jag duscha och kolla tv. Tidig godnatt puss! ♥ (tydligen så funkar inte bilduppladdningen så ni får bilder i morgon istället)



Kommentarer
Postat av: emelie

såå mysigt det låter =)

2010-05-02 @ 21:48:12
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0