Strömavbrott

Meningen var att jag skulle till af i morse, eftersom jag inte har varit där på ett tag nu. Massa som kommit i vägen. Möten, förkylning, läkare osv. Så imorse när jag hade det som stressigast fick vi strömavbrott. Känslan var typ "VARFÖR? varför ska allt hända mig?" jag totalvägrade att gå dit när jag kollade ut och såg regnet falla ovanpå allt. Fan vad sorlig jag är.

Min dag har inte varit särskilt händelserik. Gick ner till kävlinge med mamma och elin, hämtade ut lite grejer på apoteket sen mötte vi upp paula på netto och handlade lite. Hem till elins nya lägenhet, har varit där i några timmar.. Kände mig inte riktigt kry så jag cyklade hem. Och nu sitter jag här i min ensamhet. Meningen är ju egentligen att jag, pappa och fredde ska träna box idag på gymmet.. men det känns liksom som min kropp inte vill. spagetti ben typ. lönt o träna när man ändå inte kan ge allt? eller?

Aja, nu ska jag slå min andra halva en pling. SEya.


Kommentarer
Postat av: emelie

tränar du för mycket kommer du bara att trönta och det är inte bra för kroppen för då hinner den inte återhämta sig :(

2010-05-04 @ 22:56:18
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0