Summertime

Ojojoj, mina vänner. Jag fattar inte hur jag kan ha suttit inne på min f*** röv alla dessa dagar när det varit så varmt ute. Okej, det är rätt trist att bo en timmes promenad ifrån centrum och inte ha någon cykel, då blir man lätte en soffsittare hehe.

MEN idag har det varit strååålande sol, och min dag började vid 1 tiden när jag och Louise tog tåget till lund. Shoppade, satt i solen och pratade och åt en sallad på gräddhyllans uteservering bland annat. Det var så skönt så ni anar inte. Sommaren är verkligen efterlängtad efter en kall och lång vinter. :) Tog tåget hem vid tjugo i fem och fick då för oss att vi skulle samla ihop folk och spela brännboll på måsängen. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men vi var några stycken som spelade basket iallafall. Mysigt! kom precis hem efter en riktigt bra HELdag. :)

Om tio dagar flyttar vi ner mitt i centrum och det ska bli sååååå jäkla skönt så ni anar inte. Nu ska jag snoka runt lite, återkommer om en stund. Titta på lite fina bilder sålänge! :*

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0