Upsidedown

Hela dagen igår kändes väldigt upp och ner vänd.

Har ingen vidare lust till att blogga idag så jag försöker fatta mig kort;

Dagen spenderades på Aqvakul i Malmö med Sandra, johan, Alex, Emil och Electra. Hade högre förväntningar om själva badet men annars var det trevligt sällskap och skönt & bada. :)

På kvällen åkte jag hem till min syster pga lite grejer som hänt. Kunde se det komma men självklart blir man alltid chockad. Älskar dig sis och kommer alltid att finnas här för dig. Det som inte dödar dig gör dig starkare! ♥ Och som den omtänksamma människa jag är så kommer jag alltid att finnas där och bry mig om mina andra vänner trots att dem inte alltid gör det tillbaka. That's the way i am..

Jag var hemma i natt någon gång och kröp ner och somnade som en stock. Dock trist att sova ensam...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0