In my head..

För tre år sen hade jag ingen aning om hur mitt liv skulle se ut nu. Vem kunde tro att det skulle bli såhär? Ibland kan mina tankar vandra iväg över hur det hade varit om man gjort en sak lite lite annorlunda eller om man valt en annan väg. Eller är det ödet som bestämmer vad som händer i ens liv och i framtiden? vad tror ni?

Jag ångrar inget jag har gjort genom mina år. Jag ångrar bara saker jag inte gjorde. och valde...

Vet ni? jag gick in på min gamla lunar.. där är flera års inlägg från mitt bloggande där :) fyfan vad roligt det är att läsa.. men också känslosamt! gå in och läs vettja :) "f3ar4y0u" hette jag. bara o googla haha.

"du ska inte tro att du inte betyder något för mig. att du inte har betytt något för mig. att jag inte saknar dig. att jag inte mår dåligt över vad som hänt. att jag inte känner mig ensam o rädd utan dig. för det gör jag. men det blir bäst såhär.

much love 2 you
tack för allt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0