-10 grader? Come on?

Inte ens dece...

-10 grader? Come on?

Inte ens december än oh man vaknar upp till 10 minus.. Kliva upp från värmen och älsklingens famn är inte efterlängtat direkt om man säger så! *brrr* Men vad gör man.. På med kläderna och så fick jag skjuts av kära Veronica till kävlinge, svängde inom hemmet mitt och käkade frulle och sen begav jag mig mot dagis.. Kallt oh jävligt men idag stannar barnen inne hela dan så jag är LYCKLIG. :D

Har bloggtorka, känner inte alls för och uppdatera er i detta vintermörker.. Det händer ju inte speciellt mycket om dagarna?! Jag söker lite jobb, spenderar tid med A och hans familj, tända ljus, mys och ja allt de där som hör till vintern.. :) Måste dock ta mig ut och handla lite för på lördag är det kalas för storebror och Benji (hans son) också byter vi julklappar med pappa eftersom han drar till Thailand nästa onsdag.. Vad man nu kan hitta på till dem :P killar killar...

Annars inget annat planerat mer än ett besök på KK i lund på fredag förmiddag... Hoppas tågtrafiken är på min sida då för jag orkar inget annat! *grrrr ;) Nu måste jag återgå till arbetet! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0