Blir så trött..

Anklaga inte andra för och såra dig med "sjuka ord" när du själv gör precis likadant! Och du ska föreställa en vuxen kvinna? Eller fucking hur säger jag. Fan vad arg jag blir.

Låt mina vänner vara... och framförallt deras barn! Hur någon annans barn ser ut eller vad dem väger angår väl inte dig? Du har inte ens en aning vad du pratar om... e man så okunnig på ämnet e de bättre o hålla tr*ten..

Kan inte annat än o sucka.. men du förvånar inte mig. Utan intriger har du ingen vardag... de e inte särskilt svårt oh se igenom dig.. grow up


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grow up?

Du vet inte ens vad de handlar om, du har antingen bara min lilla komentar p min blogg eller så har du hennes version! Så emma yttra dig inte om du inte vet allt!

2010-11-23 @ 16:06:43
Postat av: Caroline

Men Vera, emma vet ju allt. Jag berätta för henne.. För hon fråga.. Thats it. Men skit samma, jag tänker inte bråka iaf..

2010-11-23 @ 17:31:04
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

,men caroline du verkar har missat en del för hon skrev ju inget om vad du sa? oh sen var det ju som så att jag skrev att de var från min mobil men var det jag som fråga om hjälp? NOPE! men tycker vi kan sköta de själva!

2010-11-23 @ 17:35:49
Postat av: Emma

De finns ju sparat om du ska sätta imot... men men, att gå på nåns barn e ju som sagt dagisnivå! dubbelmoral från din sida vilket gör mig irriterad

2010-11-23 @ 18:03:02
Postat av: Caroline

Vad skrev jag som var så hemskt, att du var störd? :/ Det var nog det ända & att du du var en brud. Men det var inte jag som hota & var stor i käften faktiskt.. Nähä, men du sa aldrig att det inte var du som bad om hjälp eller hur?

2010-11-23 @ 18:21:43
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0