Eller vänta..

Nu ljög jag ju lite.. jag har ju faktiskt nåt annat att skriva om..

Förutom att ha spelat datorspel så har jag spenderat en jädrans massa dagar tillsammans med Alex, och tiden går så fort när man har roligt... *blink* Jag vill att du ska veta att för var dag som passerar så stärker du mej med din kärlek, dina ord och din förståelse för att bygga ett förtroende mellan oss. Du är guld värld ♥ Tack för att du finns.

And do you know what? Stop comparing yourself with others.. I chose you because I like you and I don't give a shit about what the rest of the world have to offer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så man vill gråta!

2010-11-04 @ 21:40:59
Postat av: Emma

Blev du så rörd?

2010-11-05 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0