Givande

I detta tråkiga mörker lös iallafall ett litet ljus upp min kväll... en liten gnista hopp om ett arbete det kanske skulle kunna bli någonting av. Har haft ett trevligt samtal nu ikväll med min pappas x flickvän :) Kul att man kan höras av så med flera månaders mellanrum och ändå känns de som man träffades igår.. vissa människor bara passar ihop helt enkelt :) vi får se hur det blir med det iaf! hoppet finns där men jag förväntar mig inget..

Annars? Jag är hemma nu efter ytterligare en spenderad vecka hos A i furulund.. Skönt på ett sätt men tomt oh trist på ett annat :( Nu såhär när vintern slår till så är det extra mysigt och tryggt att ha sin kärlek brevid sig om natten! Men men, det finns värre saker här i livet.. jag överlever :)

Funderade på att bege mig ut på en lång promenad.. Dock lockar aldrig mörker mig, men det behövs ju och är för gott ändamål.. haha.. Så jag får se om jag beger mig ut om en stund.. :P



Ja det var ett tag sen.... Imorgon blir du 25.... och om mindre än en månad blir du pappa för andra gången.. helt galet vad tiden går.. I love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0