Lördagsmys

Har inte haft nån lust o uppdatera er dem senaste dagarna därför har det ekat här inne.. Men kom ihåg att de är min blogg oh jag som bestämmer.. Men kul att ni gillar o läsa o går in och tittat varje dag om jag skrivit.. De glädjer mig! ;)

Ikväll har det varit lugnt lördags mys med baby A och hans familj. Bättre kan det inte bli i detta vintermörker! Imorgon är det söndag och vi får se hur den spenderas.. Ska iallafall hem en sväng och lämna en sak till lillebror... En pepparkaksgubbe-dräkt! Haha.. Min lille sötnos växer så fort! Finare finns inte.. Tack mamma för att du e en sä vacker kvinna, tänk om du inte varit det då hade vi inte varit såhär snygga allihop :) *ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0