Nattblogg 04:28

Nu kryper jag till sängs mina vänner efter en trevlig dag.. eller till soffa kanske jag ska säga? Haha

Vaknade upp i furulund hos Alex i morse, duschade och fräshade till mig sen begav jag mig hem och där hämtade Sandra upp mig för att ta mig vidare till UM för att kolla upp lite saker... you know, det finns inte bara fördelar med att vara kvinna. ;)

Efter det åkte vi hem till Sandra i landskrona och denna dag har gått åt tjejsnack oh lussebak! Har saknat dig min fina! Har ni någon vän ni verkligen verkligen klickat med, som ni känner ni kan lita på till fullo och som får komma väldigt nära inpå dina tankar och känslor? Sandra är en sån person för mig. Hon är den jag känner att jag kan ringa mitt i natten om något skulle vara galet, och veta med mig att hon skulle stå utanför min dörr så fort hon kunde. Och det är en helt underbar trygghetskänsla. Du är guld värd tjejen!

Nu är klockan iallafall tjugo i fem på morgonen oh det blev ytterligare en sen natt.. dem senaste fem timmarna har spenderats här i sandras soffa med skitsnack... eller ja, tjejsnack, vi snackar ju aldrig skit ;-) truth only!

Puss o godnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är full av skit

2010-11-17 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0