New shoes

Har varit på centersyd och införskaffat mig några nya par skor.. de behövdes! Det blev ett par lårhöga mde klack för de lite finare stunderna *haha* ett par svarta med kilklack och ett par bruna "uggsliknande" med foder när den kylan kommer.. Så nu e jag redo för den kallaste vintern på 1000 år ;) eller 100 var det kanske?

Just nu befinner jag mig hemma hos Alex och har den senaste timmen sökt lite jobb.. i danmark. Tack Veronica för hjälpen, nu får vi se vart det leder.. *håller tummarna* :)

Fick ett lite tråkigt besked ikväll också.. Inget gällande mig själv men de gör mej ändå väldigt ledsen.. Du vet nog själv att jag pekar mot dig, och jag vet att du läser detta.. Hoppas det löser sig. Det måste det göra. *Kramar om dig*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köpte du skorna? :) och visa foto

2010-11-02 @ 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0