November

Well... November it is. Det är galet vad tiden går undan.. känns som det stod September på almenackan nyss? Lite mer än en månad kvar till julafton... för första gången i mitt liv känns det som tiden springer i väg från mig. But i guess that's the way it is when youre getting older..

Blir bara ett "julefirande" i år iallafall, pappa beställde sin resa häromdan så den 8 december-6 januari lämnar han Sweden och julen och beger sig till Thailand. Inte alls avundsjuk :) *ler* Nä men det behöver du pappa och jag hoppas du får en underbar vistelse där även om jag kommer sakna att ha dig nära mig på julafton! That's what christmas is all about... spending it with the ones u love. :)

Oh inte heller får jag ha Alex hemma.. Den 20:e dec lämnar han och hans fina familj också Sverige och beger sig till Polen och firar sin jul och nyår där. :( Trist men jag önskar även dem en trevlig resa.. 1 januari återvänder dem igen. :) Någon mer som ska åka bort över jul?

På jobbfronten står det fortfarande stilla.. jobbar lite extra som vik. på dagiset då oh då men det blir ju inte mycket av det.. börjar få lite smått panik nu då det ekar på kontot.. måste verkligen ha ett jobb nu! Funderar ju som sagt på att söka jobb i danmark.. ingen läsare som har erfarenhet av det? alltså som jobbar där/har jobbat där?

Nä nu måste jag hoppa in i duschen.. ska iväg med pappa sen och flörta till mig ett par vinterskor ;) hörs! lots of love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0