Också var det söndag igen..

Det är helt sjukt vad tiden går. Lite deprimerande faktiskt. Det gör mej lite stressad.. men men, enough about that!

Igår var jag hemma hos A hela dagen, gick upp tidigt och grattade hans styvpappa Kenth innan han och Alex mamma oh deras två vänner skulle bege sig på en heldag i Dk! Sen gick A och hans lilsis Madde och la sig igen och snarkade till klockan var 13... Jag som inte kunde somna om fick sysselsätta mig med annat :)

Sen var vi bara hemma och fixade lite oh slängde i hop en tårta.. tills dem anlände hem igen på kvällen och då åt vi tårta med lite gäster.. en lugn men skön lördag alltså. Med sig hem från danmark hade dem (Vera o Kenth) köpt varsin smirnoff till mig och Alex och jag och madde fick varsin handgjord nyckelring.. skitsöta haha :) tack, min fina bonusfamilj, tack för ni e ni :) *ler

Imorgon är det måndag och jag ska till Af på nåt möte och nån kurs, lär spendera flera timmar där. Suck. Sen på tisdag e de jobb på dagis! 06-14 :) *kill me*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0