Personligt

Känns som att de bara kommer ett dålig besked efter ett annat, vad gällade mina nära och de som betyder mycket för mig.. nu väntas det kanske ett ang. mig själv också (?) Jag vet inte, blir inte klok i huvudet på detta, jobbigt är det och man kan tycka det är löjligt men i mellan åt känner jag mig superkänslig och vill bara dra täcket över huvudet, att vara osäker på saker som händer med kroppen är aldrig en rolig känsla..

Med min vanliga otur är det säkerligen något som inte står rätt till, men jag hoppas ju såklart att allt e ok..




Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas det inte är något farligt ! <3

2010-11-24 @ 18:59:09
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0