Pilligt

Idag har jag inte uträttat allt för mycket, hade en tid hos tandläkaren men jag bestämde redan igår att jag verkligen inte orkade, och eftersom det bara var en kontroll och jag inte har några besvär så struntade jag i det. Glömde ringa dock så mamma berättade att hon hade räddat mej från "böter" när dem ringde hem till oss imorse! Tack fina du :) hehe

Befinner mej fortfarande i furulund hos min nyfunna kärlek, det är ju så när man fattat tycke för någon.. man vill spendera varenda sekund ihop och är man arbetslös så finns de ju tid till det också :) både bra oh dåligt såattsäga.. Bra att ha all tid i världen till kärlek, mys och skratt men tummen ner för att inte ha jobb! Idag har vi allafall myst runt här hemma och sen varit en sväng på centersyd med vera och madde för att inhandla ett spel Alex ville ha.. så ni kan ju gissa var han har spenderat kvällen :) men man behöver variation och själv har jag lärt mej virka så snart virkar jag väl fina vintermössór till förbannelse haha :) inhandlade även lite vaxade bommuls-snören på panduro för att göra fina knytarmband... sysselsättning i vintermörkret :)

Och just nu då? Soffläge framför tvn med en lånad laptop på magen.. sökt några fler jobb i danmark, all in på det nu.. här ska tjänas pengar :) imorgon hade jag även tänkt dra hem en sväng och plocka ihop lite finklänningar och lite oanvända skor jag inte ska ha och lägga ut på tradera! någon som vill att jag ska posta dem här också som ett litet bloppis? kommentera såfall and i'll do that.. :) Natti på er!



Kommentarer
Postat av: mamma

du är duktig gumman

2010-11-11 @ 20:20:35
Postat av: Emma

Tack mami :)

2010-11-11 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0