Sjuk, IGEN...

Vaknade imorse av att det där lilla halsontet hade gått över i en enorm förkylning.. eller kan man kalla det de? Det är mest bihålorna som värker. Och huvudet. Bihålsinflammation? I don't know. Jobbigt är det iallafall. :( Jag blir enormt gnällig när jag är sjuk. Också fruntimmersveckan på det. Som hittat.

Har legat nerbäddad i sängen med en laptop och nötat the sims 3 i snart tre timmar. Alex sitter fint här brevid med sin stationära och spelar han också. The sims? Jepp, han också.

Vet att jag inte är den roligaste med bilder just nu men jag är för lat helt enkelt. Thats it. Inga bortförklaringar. Jag är för lat och det är min blogg så jag bestämmer. Just deal with it.. det kommer bättre tider. Nu ska jag fortsätta vara gnällig och sjuk.


Kommentarer
Postat av: emelie

bra att du börja blogga igen ;d jag läser alltidd bloggar i någon viss orning, tråkit när du inte skrev något emma! ;)

2010-11-04 @ 10:02:08
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0