Slagthuset

Jepp... där befann vi oss och shaka assen igår! Jag, louise och sandra :) Dansade i princip 3 timmar i sträck och mina fötter dödade mej efter en hel kväll med stövlar.. men kul hade vi :) Blev upphämtad vid halv 4 av pappa och hans vän som själv hade varit på swing in och shakat haha. Hem och mötte Alex och låg vaken oh pratade om allt mellan himmel och jord tills klockan var 7.. Tack hjärtat!

Idag är det fars-dag så grattis till alla pappor på deras dag! Min pappa är den världens roligaste, finaste och klokaste pappa oh jag tackar dej för allt du lär mej med din livserfarenhet. Älskar dej ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gav inte alex dig klamydia innan ni ens var tillammans?

2010-11-15 @ 18:55:05
Postat av: Emma

Öppna inte din fuckin trut om du inte kan stå för vem du är e du snäll :)

2010-11-15 @ 23:30:23
Postat av: Emma

And for you're information... Nope he did not

2010-11-15 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0