Sleepless

Sa jag förresten att jag inte sov något allt inatt? Var vaken hela natten.. Och att det inte blev något jobb för min del idag? Det av personliga skäl.. nu känner man sig seg efter att inte ha sovit på många många timmar.. Men det ger mig en härlig sömn inatt och förhoppningsvis vänder jag tillbaks på dygnet.. :)

Annars? Vi har bara suttit inne på ändan hela dan idag.. Kollade 3 timmar "ung och bortskämd" imorse och sen när Alex deckade vid 8 på morgonen så cyklade jag och handla, sen städade jag undan lite och därefter fixade jag pann-kaks frukost till han oh madde o mig.. :)

Sorligt de där programmet egentligen, när jag tänker efter är jag såå glad för mina syskon och för att jag inte är ensam barn. Visst får man kanske mer grejer men den bägaren kan rinna över den med som ni ser.. Vi är många syskon men ack så mycket roligare med lekkamrater än med massa dyra prylar och snorkigt beteende.. :) eller har jag fel? (nu sa jag inte att alla är bortskämda bara för att dem är ensambarn.)


                                                                                         Love me or hate me. Either way I'm on your mind.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0