Tattos

Ni som följt min blogg sen absolut början vet att jag för lite mer än ett år en gjorde ett inlägg om mina tatueringar (eftersom det var en väldigt stor förfrågan på det just då haha) Tänkte att jag skulle uppdatera alla nya läsare lite :) Har ju faktiskt 7 små bilder permanent på min kropp.. vissa jag ångrar jag mer än andra ;)



Min stjärna på handleden.. Aj som fan! Tyckte den var fräck för stunden men nu e den nog mest i vägen.
Får dock alltid komplimanger av yngre tjejer att den är "cool som fan" :) haha. Made by jimmy!




Hjärtat på handen. Ren impuls grej brorsan gjorde en gång, söt va? *ler




Stjärnorna. Min andra tatuering (?) Ont som fan gjorde det och den smärtan har jag genomlidit mer än en gång då den är ifylld också. Numera har jag en liten tatto på motsvarande sida också och lite längre ner. Den gjordes för ca 2-3 månader sen oh var en riktig fyllegrej.. därför lämnas den utanför bloggen ;) ni kan ju inte få veta allt? both made by jimmy!




Första bilden är en coverup tatuering på en annan liten tatuering jag en gång gjorde.. ung och dum eller vad är det man brukar kalla det? :) Nä nu ska jag inte vara sån, it was made by love.. men den kärleken tog slut och jag gick vidare och tatuerade över bokstaven R (som smyckade mitt ben då) med denna extremt fula tatueringen. Fråga mig inte vad jag tänkte med när jag valde.. haha. Made by my big brother..

Mitten är min första tatuering och den är gjord av pure love! Jag, min syster, min pappa oh min bror har den alla 4... "Carpe Diem" är nåt min pappa alltid säger och därför fick det bli det. När vi gjorde den hade dock inte halva sverige den ;) Jimmy gjorde dessa!

Den tredje och sista bilden är min sista planerade tatuering och det är kinatecken helt enkelt.. Finns högt upp på min ryggrad och betydelsen är en annan persons namn mer än så behöver jag nog inte säga! Den har victor också gjort..




Också kommer vi till en sista.. men den sitter inte på min kropp och det kanske ni ser :P Däremot är den made by me ;) haha.. inte så dåligt för o va första tatueringen ändå? hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0