When the leaves fall

Nu är jag förmodligen ute och promenixar en morgonpromenad runt furulund, om jag lyckats slita mig från sängen oh Alex! Har nämligen sagt att jag skulle ta den där promenaden många dagar nu men när man vaknar och tittar ut genom fönstret och möts av regn, så vänder man på huvudet, tittar ner i sängen på den fina varma kropp som ligger där och inser att man hellre kryper ner igen... Haha :) you get the point!

Detta är alltså ett tidsinställt inlägg skrivet i natt innan jag somnade :)


Kommentarer
Postat av: vera

sv: de runda kanterna i min blogg är bilder som jag gjort och lagt upp! du måste såfall ändra varje bild efter din egen blogg! men de är inte så svårt ..

2010-11-11 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0