21

Ja då var det torsdagen den 21 oktober vilke betyder att snart denna veckan e gången men också denna månaden lider mot sitt slut... Sen går vi in i november.. No shit? Var tog tiden vägen? Sommaren? Den jobbades bort i det stora hela. Blir deppig när jag ser ett kallt, mörkt, grått oh tråkigt Sverige 6 månader framför mig! Utan något planerat, utan jobb... Ush! Det enda jag kan se framemot just nu är värmeljus, film och mys.. Och en skidtur på vallåsen, för det måste göras om... :)

Fick en fin och väldigt sann kommentar till mitt tidigare inlägg, alltså svaren på frågorna.. Värt att läggas upp som ett inlägg! Det värmer mitt hjärta att du bryr dej om mej.... *ler

Nått mer? Jag chockade kanske många på Facebook igår med min ändrade relationstatus, men nu är det såhär.. Att man måste våga för att finna! Ingen vet egentligen varför jag och Fredde lämnade varandra och ingen vet vad han sysslar med just precis nu, han har bara ingen blogg där han väljer och gå ut med sina handlingar och därför kan ni inte hacka på honom.. Inte heller kan ni fråga honom hur han mår och hur läget verkligen ligger till... Kasst! Det jag egentligen vill komma till är att jag förstår era reaktioner och häpna miner, but you don't have a fucking clue about My life and whats Happened in it..

Om jag vill eller behöver vara singel eller inte, snälla låt mig besluta om det själv., sluta tycka att det är sån skam och träffa en människa och bli förälskad trots ett långt förhållande, ni vet ju aldrig hur det varit? För så vitt jag vet var det ingen av er som levde brevid mig oh Fredde. Jag tycker om alex och om jag inte går efter magkänslan kanske jag missar något? Kärlek e svårt, det sårar och det gör ont...men det tillhör... Gräset e inte grönare på andra sidan och det kan jag berätta efter att ha fått lämna två förhållanden utan att det egentligen varit i brist på kärlek! Det gör ont för båda parter! Och ni får gärna lov att få uppfattningen om att jag är ett svin som gör såhär.. Men givetvis är detta något jag har förvarnat Fredde om Och pratat om, jag är en människa som i själva verket bryr men mer om andras känslor än om mina egna.. Och det vet ni som känner mej! Bara det jag ville få sagt....

Nu ska jag gå och äta frukost med min grabb! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Monika

Fan Emma.. =) Jag kom tänka på sommaren nu. När vi var ute och gick i den där halv "hettan" på kvällen.. Fan vad jag saknar det.. Lång promenad med massa skit snack om allt och inget.. hahah.. :) Om allt blir som planerat så kanske jag/vi flyttar till kävlinge och då är det gymmet och massa promenader. :P



Fan läte dina frågor och svar.. Hemskt vad det finns för folk som verkligen måste bry sig på alla andra än sig själv.. Håller med Paula och Elin.

Du har helt rätt i det du skriver. Visst det är tråkigt att det tog slut med fredde men livet går vidare och man kan inte gråta över spilld mjölk i flera månader för att det ska se bra ut osv. du fattar vad jag menar.. Fan du är ung och då ska man leva livet så man inte ångrar det sen.. Så skit i alla avundsjuka fittor.. hahahha =)

2010-10-21 @ 22:15:39
Postat av: emelie

bra skrivit!

2010-10-22 @ 21:09:38
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Aww.. så jävla mysigt.. tiden går så jäkla fort.. saknar också det som fan. :) Jaså har ni planer på att dra er mot kävlinge? fan va kul! Givetvis får vi göra det.. miss u!



Ja ellerhur.. men jag valde ju själv att ha en frågestund så då får jag väl skylla mig själv :) men ja som du säger är det jävligt onödiga frågor som bara strör salt i såren.. tack gumman för att du förstår :)



Emelie : tack :)

2010-10-23 @ 13:08:10
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0