Bloggpaus

Känns som att jag har lite av en bloggpaus. Fastän att jag har all tid i världen så känns det ändå som att jag inte har tid och uppdatera er. Det händer mycket i mitt liv just nu.... kanske saker jag tom. inte har lust att dela med mig av... JUST NU. Det kommer... och när det gör det så får ni ta det som ni vill.. i don't care. :)

På jobbsökarfronten går det mest kass.. söker jobb men ingen framgång.. Jobbar lite extra som vik på Rinnebäcks dagis när jag behövs. Ska jobba imorgon faktiskt 10.30-16.30. Men eftersom jag inte är utbildad inom ämnet så blir det aldrig mer än vik... så givetvis behöver jag hitta mig någonting annat... inom SNAR framtid. Känner mej handikappad utan jobb.. man vänjer sej lätt vid mycket pengar! haha

Nått annat nytt? Piercade naveln i lördes (?) tror jag de var.. Alex söta mamma veronica gjorde det på mej :) fort gick de oh nöjd blev jag! dock gjorde det ont.. men vill man va fin får man lida pin eller vad säger man. ;) Madde Alex lilsis piercade tungan också.. har en video på det.. den innehåller mest gnäll men jag får väl ta och ladda upp den här så ni kan se.. Söta madde.. *ler :)

Nä det var nog allt för mej och för idag.. imorgon ska jag bege mej till gymmet för så mycket skräpmat jag har ätit de senaste två veckorna är inte okej.. men jojobantare som jag är e de inget nytt för mej.. Bara o ta tag i det igen :) Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

Nice Emma :) Magen ser alltid lite bättre ut me en liten piercing i navlen. försöker ja iallafall intala mig själv, därför ja har två :P haha!

2010-10-20 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0