Men kul..

Somnade inte förräns lite över tre i natt så när klockan ringde klockan åtta var det inga glädjerop direkt.. låg kvar till tjugo i nio sen gick jag upp och traskade iväg till vårdcentralen. Fick mitt kisseprov gjort och jo visst visade det blod i urinen.. dock inga tecken på UV trots att det gör skitont när jag kissar... Så hm, vad gör man då? Dem skickar iväg mitt kiss för urinodling så på måndag får jag provsvaren. Det är inget kul alls faktiskt att inte veta vad det är för fel på en! Tur det finns sjukvård.. :)

Så det blir ingen penicillin eller behandling över helgen eftersom de inte vet vad det är.. Så jag ska knarka citronvatten och tranbärsjuice hela helgen lång... MMMMMM, jag som verkligen älskar båda två..... eller inte :)


Kommentarer
Postat av: D.D.W.

Stackars söt, kom hit så ska jag pyssla om dig

2010-10-09 @ 03:41:28
Postat av: sara

Ja emma, de e bara till o dricka tranbärsjuice o citron vatten sååå in i helvete... de brukar hjälpa på mig näär ja har UVI... krya på dig! Kramar

2010-10-09 @ 08:56:49
URL: http://lillasarasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0