Nattblogg 01:29

Denna söndag har spenderats med Alex... fina du! Har varit och tränat och kvällen spenderades med film hemma hos brorsan.. helt okej sätt att fördriva söndagen på. :)

I fredags träffade jag tobbe och förkrökade lite på gunnesbo och därefter mötte jag upp marcus o några till på 23 tåget till lund för en runda på spisen.. mötte upp Alex och hans vänner där.. helgen innan löning är kanske inte alltid den roligaste men det var trevligt :) nu på fredag besöker vi lund igen tror jag!

Nu ska jag krypa ner för imorgon är det måndag och då är det nya tag..

Förresten, någon som läste i metro i torsdes (?)... Påhittiga emma hade skickat in en liten kärleksförklaring i "PUSS" spalten.. gullig jag e va :-) natti på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0