nu går jag i ide...

Tänk om vi kunnat gå i ide och slippa hela denna årstiden som väntar.. ush och fy för detta skitväder! helt otroligt kallt ute är det också... 

Fick reda på att det blir jobb imorgon också, så jag jobbar 10-16.30 sen efter det åker jag och pappa direkt till Teckomatorp och kollar in Jonas och Angelicas hus och käkar middag (?) :) Jonas är en av pappas arbetskamrater som jag också jobbade med i somras.. vi har inte setts sen dess så det ska bli trevligt. :)

Skulle egentligen gymmat idag, men jag tänker ICKE ge mig ut i detta väder, så nu ska jag packa lite grejer sen hämtar söta mamma Veronica upp mig och jag beger mig till furulund oh myser ner mig i soffan med Alex och film.. :) can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0