Okay, listen...

I will only say this one more time! Snälla, söta, rara... men också fula, odrägliga, idioter... Kommentera med ert namn om ni vill ha ett svar tillbaka okej? På senaste tiden kommenterar ni allihop anonymt.. Då undrar jag, varför? Jag har nog aldrig kommenterat en blogg anonymt. Kan jag inte stå för min kommentar och för vem jag är då struntar jag hellre i det helt å hållet. För vissa av er blir det ju bara riktigt pinsamt, jag kan ju se tidigare kommentarer med samma ip... so i can figure out who some of you are anyway... :)

Idag har jag varit iväg och handlat med mamma, jörgen och lillkillen.. Ohyes vad det spenderades pengar.. oh inte var det på kläder... det sved faktiskt lite att det var på endast grejer till mitt rum... Men det blir mycket fint och trivsamt så jag blir nöjd ändå :) Tittade inom mediamarkt en sväng också och inhandlade en 32" Lcd-tv. Inget supermärke men det funkar för mej när jag bor hemma i ett rum lika litet som en skolåda ungefär.. Den gick på 2500 och resten av grejerna på en 1000 så nu tar vi det lite lugnt på shoppingfronten ett tag känner jag... :) ler*

Fredde var här en sväng innan ikväll och hämtade sina grejer också.. kan ju säga att det känns fortfarande jobbigt o se dej o vara i din närvaro.. Men jag vet att detta är bäst för oss båda... Vi har tagit mycket lärdom av varandra och det som hänt och jag hoppas att det gör framtiden ljusare.. Jag finns iallafall här för dej om det e nåt och det vet du. Vissa "EX" är faktiskt personer som man i övrigt tycker väldigt mycket om som personer och inte vill tappa kontakten med helt pga att man faktiskt upplevt mycket ihop och känner att man kan anförtro sig till dessa. Du är en sån fredde och tro det eller ej, även robin är en människa jag alltid kommer att bry mej om, tråkigt nog bryts banden ibland ändå.. men jag hänger inte läpp för det, är det meningen så är det... :)

Men nu lämnar vi det.. Btw, Mamma berättade också att hon hade smygit runt och tagit "före" bilder.. lite kul faktiskt, då kan jag ju bjuda er på before n after pictures imorgon!

Nä nu ska jag hoppa i säng.. 9:30 hos läkaren i morgon! Natti ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0