Svar

Nu är det slut på de roliga! Ni ska få svaren på era frågor men ni ska också få veta att ni är riktigt sorliga personer som inte ens kan stå för vem ni är bakom ganska allvarliga frågor.. Med tanke på det känsliga ämnet jag ställer upp på att prata om borde ni skämmas. Riktigt löjligt att flera stycken har skrivit två frågor men olika namn... men men, jag är inte den som är den och här kommer svaren ni alla väntat på...

Postat av: Amelia
Har du träffat någon ny eller intresserad av någon?
Saknar du Fredde något?

Svar: Känner inte till någon vid namnet Amelia men jag ska svara på dina frågor. Ja jag har träffat någon som jag är intresserad av. Efter två år saknar man alltid vissa saker, vanan sitter i... Tänk dej att göra samma sak varje dag i två år och sen en dag plötsligt sluta. Visst känns det alltid konstigt i början?


Postat av: Sofie
Har du någon gång varit otrogen? Eller varit med någon som haft/har flickvän?
Hoppas du mår bättre. kram

Svar: Hej sofie! Eller ska jag säga Amanda? Eftersom båda frågor är dina. Yes det har jag varit. Men inte i mina två senaste förhållande. Varit med någon som har/har haft flickvän har jag också varit svar ja. Fredde hade flickvän när vi träffades men han var jättekär i mig så varför inte? Jag var ju också kär. Ibland måste man vara egoistisk! Livet är orättvist och en dag gör någon annan så mot dig, oavsett. Tack för omtanken.

Postat av: Evelina
är det du och alex nu? eller ni bara träffas vilket tydligt kommer leda till något?
man har ju hört och sett en del, men kul för dig isåfall :)

Svar: Yes it is! När du säger sett vet jag inte vad du pratar om, men hör saker det gör man alltid.. Sen vad man ska tro på och inte är ett långt kapitel som du säkert redan vet. :) Visst är det kul, Alex e en fin kille!

Postat av: Louise
bryr du dig inte om ifall fredde träffar andra eller känner du dig inte ledsen om du får veta något han har gjort?
typ svartsjuk fast ni inte är ett par.

Svar: Fredde och jag är inte tillsammans längre så vad han gör har jag inget att säga om. Vi har båda märkt att det är bäst att vi inte pratar eller hörs av för ofta då man bara strör salt i såren.. men jo visst kan de kännas lite jobbigt o höra en massa bullshit talk! men han e ärlig och uppriktig mot mej och jag desamma. Vi vet vart vi står.. Men nej jag är inte svartsjuk på de viset som du menar, jag lämnade ju trots allt och lämnar jag nåt jag har kan jag inte vara svartsjuk på att någon annan tar det.. Kanske dålig formulering men du förstår nog :)


Postat av: Anonym
Träffade fredde ute i helgen hans läppar smakade väldigt gott :)

Svar: Oh no you didn't.. Men varför säger du det till mig?

Postat av: Anonym
Hur såg din sista månad ut med fredde? Kärleksmässigt, sexuellt?

Svar: Det är privat. :)
 
Postat av: Amanda
Vad är du minst nöjd med dig själv?

Svar: Hm.. Utseende mässigt är det mina ben, don't like em.. girls :) haha, ytliga kan vi vara! Annars är det mitt kontrollbehov. Det kan sätta många käppar i hjulen! Samtidigt som det kan vara en bra sak eftersom jag alltid har kontroll över mig själv/mina pengar/vad jag gör osv.

Postat av: Paula
haha jag behöver inte ställa nån fråga här men jag var tvugen att kommentera ändå.. För va fan är de för människor som läser din blogg. jag säger bara HAHA skrattade högt för mig själv när jag läste alla frågor som folk ställt!! Hoppas emmas leftovers smacka gott. haha!! Förlåt fredde men jag kunde inte hålla mig!

Svar: Jag förstår vad du menar snäckan! Det är nog en del fjortisflickor som är intresserade av vad som sker pga att dem kanske är intresserade av Fredrik? Eller möjligtvis Alex? I dunno.. don't have a fuckin' clue actually.. en sak vet jag iallafall. Dem hatar att älska mej :)


Postat av: Nathalie
Haha jag håller med Paula :)

Svar: Tack :) Men sen är ni lite äldre än dem andra kommentatorerna... dem växer oxå upp nån gång. :)


Postat av: emelie
ångrar du att du hoppa av skolan ? :)

Svar: Yes Emelie, i do... :P


Postat av: elin
JAG undrar om du tror att det är nån patetisk jävel sitter och skriver in olika namn bara för att det ska se ut som flera som frågar??? haha har ingen aning vem det är men jag hoppas du skäms!! löjligt!

Svar: Haha i love you sis!

Kommentarer
Postat av: VeraPain

Tjena bruden;-)...

Ser mig omkring hær inne & kan inte annat æn att småflina åt Smågungarna...

Skaffa ER ett F* liv...

Konstigt att folk inte kan blanda sig utanfør andras liv..Varfør blandar NI er..?..Om Ni inte har vettigare undringar så fattar jag inte att ni ens orkar bry er..

Men det e væl så att dom småglinen sitter dær hemma framfør sina datorer o mytar;-)..& hænger læpp øver att DOM inte kan få en sån fin kille som Alex..ha ha...Så kasst...



& har ni något bullshit att småhænga øver Min son om, så come to my face and say it...



Man blir bara lam av att læsa all skit folk orkar myta om..Små flickor, torka næsan och hænk kvar i mammas kjolar...mammy Dink;-)



Hur som helst Kæra Emma:)

Vi e mega glada øver att DU e i våran familj, du e den goaste tjej jag har træffat på længe & till dig kan jag inget annat sæga æn :You go girl..Ni vet vad ni vill, tro på det før det gør vi;-)



Tjing

Pain

2010-10-21 @ 11:25:10
URL: http://verapain.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! älskar allt du skriver bara för att du är du, men det vet du redan. Ärlig och rak kan aldrig någon säga att du inte är. Du är en så fin person gumman och förtjänar all lycka och kärlek du kan få, hoppas du hittat den nu :) . Och som sagt, skit i småtöserna som tror dem kan komma åt dig, sånt funkar bara i deras värld. Love you snäckan <3

2010-10-24 @ 21:43:46
Postat av: Amanda

Hej Emma! Har inte kollat din blogg på ett tag, och blev lite chockad när jag såg att du träffat någon ny redan. Ser dock absolut inget fel i det, vet precis hur det är, been there! Är glad för din skull, kärlek är fantastiskt och man ska inte låta bli när man känner det, som du skrivit förut.. man kanske går miste om något underbart :) Hoppas att allt går bra för dig nu! BTW, såg att nån annan "amanda" lagt frågor i din frågestund, det är INTE jag.. haha.. men du känner säkert någon annan som heter det så du har nog redan fattat det. tänkte ja skriver för säkerhets skull :) hihi

2010-10-29 @ 17:13:51
URL: http://litenast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0